NUCONTACT
Ziggo
Actuele beschikbaarheid
Geen storingen bekend
Contact
Contact opnemen
U kunt via het onderstaande telefoonnummer telefonisch in contact komen met Ziggo, dit betreft een doorschakeldienst van Belzo waarvoor u honderdtien cent per minuut betaalt, ook na doorschakeling. U kunt helaas geen contact zoeken per email.
Keuzemenu
Tijdens het gesprek
Om te voorkomen dat u naar een lang keuzemenu dient te luisteren hebben we hier de verschillende opties op een rijtje voor u gezet:
Toets 1: Al uw technische vragen over storingen en installatie
Toets 2: Al uw vragen over facturen
Toets 3: Al uw vragen over het bestellen van een product
Toets 4: Al uw wijzigingen en opzegging
Toets 8: Om het keuzemenu nogmaals te beluisteren
Extra informatie
Ziggo Klantenservice
Op de website van Ziggo worden al veel van uw vragen beantwoord. Mocht u er met deze vragen niet uitkomen kunt u via dit medium uw vragen als particulier beantwoorden. Het telefoonnummer is als volgt: 0900-1884. Ze zijn dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 20.00. Onder uitzonderlijke redenen kan het voorkomen dat Ziggo moeilijk te bereiken is. In dit geval zal dit duidelijk worden aangegeven op de site van Ziggo.
Extra informatie
Alle contactmogelijkheden
Bellen met de Ziggo is vaak de beste optie om contact op te namen. Op die manier heeft is direct contact met een medewerker en snel antwoorden op diverse vragen. Toch kan het voorkomen dat onder bepaalde omstandigheden bellen met de klantenservice niet mogelijk is. Op die manier kunt u ook via de sociale media opnemen met Ziggo. Dit kunt u doen via Twitter of Facebook.
Bel 1200 gratis vanaf je telefoonaansluiting van Ziggo
Bel 0900-1884 gebruikelijke (mobiele) belkosten
Extra informatie
Problemen & storingen
Geen of traag internet? Hulp nodig met je telefoon of laptop? Storing op je TV? Het kan wel is zijn dat er iets bij jou thuis niet goed werkt. Via onderstaande link kunt u uw postcode, huisnummer en eventueel toevoeging invullen en wordt er uw mobiele netwerk en thuis verbinding gecheckt.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/storingen
Is er geen Ziggo storing of gepland onderhoud maar ervaart u er wel problemen mee? Kunt u via onderstaande link aangeven waar de storing zich voordoet.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/storingen
Extra informatie
Ontdek mijn Ziggo
Mijn Ziggo is uw persoonlijke online omgeving. Hier beheert u 24 uur per, 7 dagen per week uw abonnementsgegevens en klantgegevens.
Mijn Ziggo bestaat uit 4 onderwerpen:
- Facturen: Hier bekijkt u al uw facturen van de afgelopen 18 maanden. Ook kunt u hier zien of er nog bedragen zijn die u nog moeten betalen.
- Verbruik: Hier kunt u exact zien hoeveel u gebeld heeft en met wie.
- Producten: Hier ziet u al uw abonnementen en kunt u eenvoudig bestellingen en wijzigingen doorgeven
- Gegevens: Hier vindt u al uw persoonlijke gegevens
Blijf alert!
Phishing bij Ziggo
Heeft u een mail ontvangen die u niet vertrouwt? Klik dan niet op linkjes en geef geen persoonlijke gegevens. U heeft misschien te maken met een phishingmail die niet van Ziggo is. Met deze mails proberen internetcriminelen persoonlijke gegevens te krijgen.
Er wordt op meerdere manieren geprobeerd om aan persoonlijke gegevens te komen, dit doen ze door contact te krijgen met alarmerende woorden erin. Ziggo doet er alles aan om deze sites op te sporen.
Over Nucontact
Nucontact.nl brengt alle contactinformatie van verschillende grote partijen in Nederland bij elkaar om te zorgen voor een duidelijk overzicht.
Overzicht
Juridisch
Copyright 2020 Nucontact.nl - Eigendom van Belzo B.V.