Actuele beschikbaarheid

Geen storingen bekend

Contact

Contact opnemen

U kunt via het onderstaande telefoonnummer telefonisch in contact komen met Tele2, dit betreft een doorschakeldienst van Belzo waarvoor u honderd cent per minuut betaalt, ook na doorschakeling. U kunt helaas geen contact zoeken per email.

Werkt de bovenstaande belknop niet? Probeer het dan alstublieft in een andere browser.

Keuzemenu

Tijdens het gesprek

Om te voorkomen dat u naar een lang keuzemenu dient te luisteren hebben we hier de verschillende opties op een rijtje voor u gezet:

Toets 1: For English
Blijf aan de lijn voor Nederlands

Toets 1: Bel je over je mobiele abonnement, je toestel of wil je je mobiele abonnement verlengen?
Toets 2: Bel je over je thuis abonnement of wil je je thuis abonnement verlengen?
Toets 3: Heb je nog geen abonnement bij ons of wil je een nieuw Tele2 product?

Extra informatie

Tele2 Klantenservice

Bel de Tele2 klantenservice via de vaste telefoon op:
020 754 4444

Bereikbaar op:
Maandag t/m vrijdag tussen 9.00 en 20.00 uur
Zaterdag tussen 9.00 en 18.00 uur

Extra informatie

Alle contactmogelijkheden

MijnTele2 app
Via de chat in de app kunt u 24/7 live chatten met de chatbot van Tele2

Bellen
Bel 020 754 4444 bereikbaar maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 20.00 en zaterdag van 9.00 tot 18.00

Brief sturen
Tele2, Postbus 289, 2400 AG, Alphen aan den Rijn. Let op: Vermeld je klantgegevens bij het sturen van een brief.


Extra informatie

Bescherming online gegevens

Tele2 vindt het belangrijk om netjes met uw persoonsgegevens om te gaan. Daarom nemen we allerlei strenge maatregelen om uw gegevens te beveiligen tegen misbruik. Tele2 luistert niet naar jouw telefoongesprekken en lezen geen sms’jes. Ze kijken ook niet met u mee op internet.


Er zijn meerdere doelen waarvoor Tele2 uw persoonsgegevens gebruiken. Zo hebben we bijvoorbeeld uw gegevens nodig om te zorgen dat u gebruik kunt maken van ons netwerk en kunt bellen en/of internetten. Tele2 heeft ook gegevens nodig om uw rekening op te stellen en via automatische incasso af te schrijven. Uw gegevens mogen ze alleen gebruiken als zij daarvoor een goede reden hebben. Er zijn 4 redenen. Tele2 gebruikt uw persoonsgegevens als:

  • Dat nodig is voor de uitvoering van de overeenkomst (en te zorgen dat u via Tele2 kunt bellen of internetten)
  • Er een wettelijke verplichting is (zo moeten zij bijvoorbeeld bepaalde persoonsgegevens verstrekken aan de hulpdiensten als u 112 belt)
  • Het nodig is voor het bedrijfsbelang van Tele2 (bijvoorbeeld om fraude te voorkomen)
  • En/of we toestemming van u hebben gekregen.

Over Nucontact

Nucontact.nl brengt alle contactinformatie van verschillende grote partijen in Nederland bij elkaar om te zorgen voor een duidelijk overzicht.

Copyright 2020 Nucontact.nl - Eigendom van Belzo B.V.