Actuele beschikbaarheid

Geen storingen bekend

Contact

Contact opnemen

U kunt via het onderstaande telefoonnummer telefonisch in contact komen met PostNL, dit betreft een doorschakeldienst van Belzo waarvoor u honderd cent per minuut betaalt, ook na doorschakeling. U kunt helaas geen contact zoeken per email.

Werkt de bovenstaande belknop niet? Probeer het dan alstublieft in een andere browser.

Keuzemenu

Tijdens het gesprek

PostNL maakt geen gebruik van een keuzemenu. Het is erg druk bij de klantenservice van PostNL neem alleen contact op voor dringende zaken zoals: medische- en spoedzendingen.

Extra informatie

PostNL Klantenservice

Als je contact opneemt met PostNL, willen ze graag weten wie je bent, waar je woont en via welke weg je te bereiken bent na het eerste contactmoment. Dit in geval van een onderzoek of voor eventuele vervolgvragen. Deze informatie slaan ze op in een klantkaart. Op die manier krijgen zij een overzicht van de vragen die je nu gaat vragen en/of in het verleden hebt gesteld.

Voorletters en achternaam → Dit vragen ze zodat ze weten wie ze telefonisch aan de lijn krijgen. Deze informatie vragen ze ook om de klant zo netjes mogelijk aan te spreken.

Postcode en huisnummer → Ze willen graag weten op welk adres je woont. Mocht er iets mis gaan met het bezorgen helpt dit om bijvoorbeeld bezorgkwaliteit in uw wijk te verbeteren

Telefoonnummer → Wanneer u belt kan PostNL op basis van uw telefoonnummer u herkennen. Zo hebben ze direct alle verstrekte informatie over u voor zich.

E-mailadres → Wanneer u met PostNL chat kunnen ze op basis van uw e-mailadres u herkennen. Zo hebben ze direct alle verstrekte informatie over u voor zich.

Extra informatie

Alle contactmogelijkheden

Als u met een collega van PostNL wilt bellen wordt u direct in de wachtrij geplaatst. Afhankelijk van de drukte, krijg je direct iemand aan de lijn of moet u een paar minuten wachten.

Maandag t/m vrijdag zijn ze bereikbaar tussen 8.30 uur en 20.00. Ook zijn ze eventueel te bereiken op zaterdag van 9.00 tot 16.00 op 088 - 22 55 624

Wanneer U via Social Media (Facebook & Twitter) een vraag stelt, krijgt u vaak binnen 1 werkdag een reactie

Stuurt u een brief? Dan ontvangt u binnen 10 werkdagen een reactie. Dit kan per post, per e-mail of telefonisch.

Dient u online een klacht in dan heeft u twee keuzes. Chatten met een medewerker of binnen 2 dagen een e-mail ontvangen

Extra informatie

Bescherming online gegevens

Bij PostNL vinden ze het belangrijk dat er met respect en zorgvuldig om wordt gegaan met uw privacy. Dit houd in dat ze uw persoonsgegevens zo goed mogelijk beveiligen tegen onbevoegde toegang, verlies of diefstal. Medewerkers van PostNL hebben alleen toegang tot uw gegevens als het noodzakelijk is. Er wordt regelmatig gecontroleerd of de beveiliging van uw gegevens voldoet aan de wettelijke normen. Onderstaand kunt u de privacyverklaring van PostNL vinden.

https://www.postnl.nl/privacy-verklaring/

Extra informatie

PostNL-account aanmaken

Een PostNL-account is een combinatie van uw e-mailadres en wachtwoord waarmee u veilig gebruikt kunt maken van de diensten van PostNL. Bijvoorbeeld het wijzigen van de bezorging van uw pakketten als u niet thuis bent. Bovendien heeft u met de app van PostNL alles in de hand. Wat kunt u met een PostNL-account?:

  • Uw pakket volgen en de bezorging eventueel wijzigen
  • In de app zien welke post onderweg is naar u
  • Persoonlijke postzegels laten maken en bestellen
  • Post doorsturen naar uw nieuwe adres met de verhuisservice
  • Artikelen bestellen in de webshop van PostNL

Over Nucontact

Nucontact.nl brengt alle contactinformatie van verschillende grote partijen in Nederland bij elkaar om te zorgen voor een duidelijk overzicht.

Copyright 2020 Nucontact.nl - Eigendom van Belzo B.V.