Actuele beschikbaarheid

Geen storingen bekend

Contact

Contact opnemen

U kunt via het onderstaande telefoonnummer telefonisch in contact komen met NS, dit betreft een doorschakeldienst van Belzo waarvoor u honderdtien cent per minuut betaalt, ook na doorschakeling. U kunt helaas geen contact zoeken per email.

Werkt de bovenstaande belknop niet? Probeer het dan alstublieft in een andere browser.

Keuzemenu

Tijdens het gesprek

Om te voorkomen dat u naar een lang keuzemenu dient te luisteren hebben we hier de verschillende opties op een rijtje voor u gezet:

Toets 1: Heeft u vragen over uw abonnement, NS flex, ov fiets, fietsenstalling of een van onze acties
Toets 2: Bent u vergeten in of uit te checken of heeft u een financiële vraag
Toets 3: Heeft u vragen over uw saldo of automatisch opladen of het aanvragen van een vervangende OV-chipkaart
Toets 4: Bent u iets verloren, heeft u iets gevonden of een andere vraag
Press 5: For english

Extra informatie

NS Klantenservice

Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn is NS op verschillende manieren bereikbaar.

Bellen
030 - 751 5155 → dag en nacht bereikbaar

Social Media (Twitter & Facebook)
NS reageert binnen 15 minuten op uw bericht via Twitter. Via Facebook ontvangt u binnen een uur een reactie. NS is op Social Media dag en nacht bereikbaar.

Live Chat
Elke dag van 07.00 tot 23.00

Extra informatie

Klacht

U kunt uw klacht indienen bij NS Klantenservice. Dit kan via:

  • Telefoon
  • Twitter
  • Facebook
  • Chat

Heeft u de volledige klachtenprocedure via NS Klantenservice doorlopen, maar bent u niet tevreden over de wijze waarop NS uw klacht heeft behandeld? Dan kunt u ook uw geschil met NS voorleggen aan:

  • Geschillencommissie, Postbus 90600, 2509 LP Den Haag
  • Inspectie Leefomgeving en Transport, Postbus 1511, 3500 BM Utrecht
  • De geschillencommissie via het ODR platform van de Europese Commissie
  • Burgerlijke rechter

Extra informatie

Bescherming online gegevens

NS Respecteert uw privacy. Het zijn en blijven uw persoonsgegevens. Uw privacy in alles is het vertrekpunt van NS.

  • Transparant: NS leggen u duidelijk uit hoe ze uw gegevens verzamelen en waarvoor ze die gebruiken
  • Veilig bij NS: NS gebruikt uw gegevens, goed beveiligd, alleen voor de diensten van NS. Zij delen uw gegevens niet met derden voor marketingdoeleinden, behalve als ze uw expliciete toestemming hebben.
  • Keuze en controle: U bepaalt of NS uw gegevens voor extra diensten van NS mogen gebruiken. U kunt uw gegevens over deze diensten wijzigen of verwijderen.
  • Innovatief en open: NS blijft bedenken hoe zij uw privacy kunnen verbeteren en staan open voor suggesties en vragen.

Wilt u weten hoe we precies met uw gegevens omgaan? U leest er alles over in ons privacy statement via onderstaande link. https://www.ns.nl/binaries/_ht_1607521068661/content/assets/ns-nl/privacy/ns-privacy-statement-dec-2020.pdf

Over Nucontact

Nucontact.nl brengt alle contactinformatie van verschillende grote partijen in Nederland bij elkaar om te zorgen voor een duidelijk overzicht.

Copyright 2020 Nucontact.nl - Eigendom van Belzo B.V.