Actuele beschikbaarheid

Geen storingen bekend

Contact

Contact opnemen

U kunt via het onderstaande telefoonnummer telefonisch in contact komen met Klarna, dit betreft een doorschakeldienst van Belzo waarvoor u honderd cent per minuut betaalt, ook na doorschakeling. U kunt helaas geen contact zoeken per email.

Werkt de bovenstaande belknop niet? Probeer het dan alstublieft in een andere browser.

Keuzemenu

Tijdens het gesprek

Om te voorkomen dat u naar een lang keuzemenu dient te luisteren hebben we hier de verschillende opties op een rijtje voor u gezet:

Press 1: For English
Blijf aan de lijn voor Nederlands

Toets 1: Heb je je bestelling nog niet ontvangen, heb je je bestelling teruggestuurd of heb je een andere vraag over je bestelling
Toets 2: Ben je opzoek naar je factuur of de betalingsgegevens, wil je weten of een betaling bij ons is geregistreerd of heb je meer tijd nodig om te betalen
Toets 3: Heb je een andere vraag

Extra informatie

Klarna Klantenservice

Bereikbaar op onderstaand telefoonnummer:
020 808 2852

Bereikbaar op:
Maandag t/m vrijdag tussen 9.00 en 17.00 uur

Extra informatie

Klacht

Voor Klarna is uw privacy belangrijk. Daarom verzamelen en verwerken zij persoonsgegevens altijd op verantwoorde wijze en met uw privacy in het achterhoofd. Deze privacyverklaring beschrijft hoe zij uw persoonsgegevens verzamelen en gebruiken wanneer u gebruik maakt van de diensten van Klarna (de "Diensten") en een klant van ons wordt. Voorbeelden van het gebruik van onze diensten zijn als u betaalt met één van de betaalopties, onze applicatie op het web of op mobiel (de Klarna App) gebruikt of als u uw informatie door Klarna laat invullen in de checkout van een webwinkel. In dit document staat ook beschreven welke rechten u heeft en hoe u ze kunt uitoefenen.

Sommige van onze Diensten zullen u toegang geven tot content en functies die worden aangeboden door andere bedrijven of organisaties dan Klarna ("Derde Partij Diensten"). Dit is bijvoorbeeld het geval als ze een koppeling maken van de Klarna website naar de website van derden, en u via onze webbrowser op de Klarna App de website van derden bezoekt. Deze privacyverklaring is niet van toepassing op het verwerken van uw persoonlijke gegevens door Derde Partij Diensten, en Klarna is niet verantwoordelijk voor het verwerken van uw gegevens door derden.

Extra informatie

Bescherming online gegevens

Iedereen heeft recht op goede service en mag een oplossing verwachten als er iets fout is gegaan. Als u ontevreden bent over de service van Klarna, is de eerste stap om contact op te nemen met onze klantenservice. Zij staan namelijk graag voor u klaar en gaan altijd op zoek naar een oplossing. De klantenservice kan er ook voor zorgen dat u feedback op de juiste plek terechtkomt.

Klarna streeft ernaar om klachten binnen 14 dagen af te handelen. Mocht het ons niet lukken om binnen deze tijd een oplossing te vinden, dan sturen ze u een bericht om uit te leggen waarom het langer gaat duren en wat de vervolgstappen zijn om tot een oplossing te komen.
Jouw ervaring en feedback zullen we meenemen om onze producten en diensten te verbeteren. Klachten worden, indien van toepassing, behandeld in overeenstemming met de PSD II richtlijn en volgens de richtlijnen van de Zweedse Financiële autoriteiten.

Over Nucontact

Nucontact.nl brengt alle contactinformatie van verschillende grote partijen in Nederland bij elkaar om te zorgen voor een duidelijk overzicht.

Copyright 2020 Nucontact.nl - Eigendom van Belzo B.V.