Actuele beschikbaarheid

Geen storingen bekend

Contact

Contact opnemen

U kunt via het onderstaande telefoonnummer telefonisch in contact komen met het CZ, dit betreft een doorschakeldienst van Belzo waarvoor u honderd cent per minuut betaalt, ook na doorschakeling. U kunt helaas geen contact zoeken per email.

Werkt de bovenstaande belknop niet? Probeer het dan alstublieft in een andere browser.

Keuzemenu

Tijdens het gesprek

Om te voorkomen dat u naar een lang keuzemenu dient te luisteren hebben we hier de verschillende opties op een rijtje voor u gezet:

Toets 1: Voor Nederlands

Press 2: For English

Toets 1: Bent u al verzekerd bij CZ

Toets 2: Bent u nog niet verzekerd bij CZ

Extra informatie

CZ Klantenservice

Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn is het CZ op verschillende manieren bereikbaar.

Bellen
088 555 77 77 → maandag t/m vrijdag 8.00 tot 19.00

Whatsapp
06 13 65 19 50 → maandag t/m vrijdag 8.30 en 17.30, binnen 4 uur wordt uw bericht beantwoord. Medische of privacygevoelige berichten worden niet via whatsapp beantwoord.

Social Media (facebook & Twitter)
Maandag t/m vrijdag 8.30 en 17.30, binnen 4 uur wordt uw bericht beantwoord.

Mail
Uw vraag kunt u ook via het contactformulier via de website stellen. Binnen 2 werkdagen heeft u antwoord.

Extra informatie

Klacht

​Heeft u een onprettige ervaring gehad of bent u ontevreden over het CZ? Dat vinden zij erg vervelend. U kunt uw klacht telefonisch of schriftelijk melden aan het CZ. Zij gaan meteen voor u kijken wat er is misgegegaan en wat ze voor u kunnen doen.

https://www.cz.nl/service-en-contact/klacht-over-cz-melden/klacht-melden

Via bovenstaande link kunt u uw klacht melden. Binnen 5 werkdagen ontvangt u een reactie op uw klacht. betreft het een geschil ontvangt u een reactie binnen 20 dagen.

Extra informatie

Bescherming online gegevens

Als zorgverzekeraar werkt CZ groep met zeer privacygevoelige gegevens. Zij besteden dan ook speciale aandacht aan privacy vraagstukken die met data in zorg samenhangen, om zo de privacy van onze verzekerden altijd te waarborgen.

Het CZ gaat zorgvuldig om met klantgegevens, hebben strikte interne werkprocessen en nemen alle mogelijke maatregelen om de gegevens die hen zijn toevertrouwd, te beschermen.

  • Persoonsgegevens worden niet ongebreideld verzameld en uitsluitend op een wettige en eerlijke manier.
  • Het CZ verwerkt alleen persoonsgegevens die relevant zijn voor het doel waarvoor ze worden verzameld en ze zorgen ervoor dat de gegevens juist, volledig en actueel zijn.
  • Het CZ verzameld geen gegevens voordat het doel ervan helder is en de verzamelde gegevens worden uitsluitend voor dit doel gebruikt, of voor een doel dat niet verenigbaar is met het oorspronkelijke doel
  • Alleen als een betrokkene toestemming geeft of als een wettelijke plicht is vereist, worden gegevens voor een ander doel gebruikt dan het oorspronkelijke doel. Het CZ verkoopt geen persoonsgegevens aan derden.
  • Het CZ zorgt voor een passende beveiliging van gegevens zodat deze zijn beschermd tegen verlies, ongeautoriseerde toegang, vernietiging, gebruik, wijziging of openbaarmaking.
  • Elke betrokkene kan op de hoogte zijn van ons beleid omtrent het gebruik van persoonsgegevens. ZIj publiceren op hun website een privacy statement.
  • Zij zijn aanspreekbaar en verantwoordelijk voor de naleving van bovenstaande principes

Over Nucontact

Nucontact.nl brengt alle contactinformatie van verschillende grote partijen in Nederland bij elkaar om te zorgen voor een duidelijk overzicht.

Copyright 2020 Nucontact.nl - Eigendom van Belzo B.V.