Actuele beschikbaarheid

Geen storingen bekend

Contact

Contact opnemen

U kunt via het onderstaande telefoonnummer telefonisch in contact komen met Arriva, dit betreft een doorschakeldienst van Belzo waarvoor u honderd cent per minuut betaalt, ook naar doorschakeling. U kunt helaas geen contact zoeken per email.

Werkt de bovenstaande belknop niet? Probeer het dan alstublieft in een andere browser.

Keuzemenu

Tijdens het gesprek

Om te voorkomen dat u naar een lang keuzemenu dient te luisteren hebben we hier de verschillende opties op een rijtje voor u gezet:

Toets 1: Voor reisinformatie

Toets 2: Heb je een vraag over vervoersbewijzen, tarieven of abonnementen

Toets 3: Heb je een vraag over een in- of uitcheck

Toets 4: Heb je een andere vraag?

Extra informatie

Arriva Klantenservice

Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn is Arriva op verschillende manieren bereikbaar.

Bellen
0800 0232 545→ maandag tot vrijdag van 6.00 tot 23.00 en zaterdag & zondag van 7.00 tot 23.00

Social Media ( Twitter & Facebook)
Via social media zijn we dagelijks van 6.00 uur tot 23.00 uur bereikbaar.

Whatsapp
Voeg ons WhatsApp nummer toe aan je contactenlijst van je telefoon.
We zijn bereikbaar op het telefoonnummer +31 6 29575686 van maandag t/m vrijdag
van 6.00 tot 23.00 uur. In het weekend en op feestdagen van 7.00 tot 23.00 uur.

Extra informatie

Klachten

Vanzelfsprekend doet Arriva er alles aan om u een goede reis te bieden. Toch kan het onverhoopt een keer voorkomen dat de reis niet loopt zoals gepland. Is uw trein of bus te laat, of helemaal niet komen opdagen? Dan heeft u in veel gevallen recht op een (gedeeltelijke) vergoeding. De vergoedingsregeling verschilt per regio.

Om voor vergoeding in aanmerking te komen vult u het contactformulier in. Volg de volgende stappen:

  1. Omschrijf waarom u niet tevreden bent over onze dienstverlening.
  2. Selecteer de optie restitutieverzoek
  3. Vul uw persoonsgegevens in
  4. Selecteer de soort vergoeding en vul alle overige velden in.

Let op! Er wordt geen geld terugbetaald of gecompenseerd als er sprake is van overmacht. Bijvoorbeeld bij extreme weersomstandigheden.

Extra informatie

Bescherming online gegevens

Het is voor Arriva van groot belang om zorgvuldig om te gaan met persoonsgegevens van cd reizigers en bezoekers van de website. In dit privacy statement leest u hoe Arriva persoonsgegevens verwerkt en waarvoor zij ze gebruiken.

Arriva verwerkt persoonsgegevens op drie gronden:

  • Uitvoering van een overeenkomst
  • Gerechtvaardigd (bedrijfs)belang
  • of voor de gevallen waarin u toestemming geeft

Soms is het voor het goed uitvoeren van de dienstverlening nodig dat Arriva uw persoonsgegevens opvraagt. Wanneer deze gegevens niet beschikbaar zijn, dan kan Arriva de dienstverlening wellicht niet goed uitvoeren.


Over Nucontact

Nucontact.nl brengt alle contactinformatie van verschillende grote partijen in Nederland bij elkaar om te zorgen voor een duidelijk overzicht.

Overzicht

Contact met Belastingdienst

Contact met UWV

Contact met Ziggo

Contact met KPN

Juridisch

Privacybeleid

Disclaimer

Copyright 2020 Nucontact.nl - Eigendom van Belzo B.V.