Actuele beschikbaarheid

Geen storingen bekend

Contact

Contact opnemen

U kunt via het onderstaande telefoonnummer telefonisch in contact komen met ABN Amro, dit betreft een doorschakeldienst van Belzo waarvoor u honderdtien cent per minuut betaalt, ook na doorschakeling. U kunt helaas geen contact zoeken per email.

Werkt de bovenstaande belknop niet? Probeer het dan alstublieft in een andere browser.

Keuzemenu

Tijdens het gesprek

Om te voorkomen dat u naar een lang keuzemenu dient te luisteren hebben we hier de verschillende opties op een rijtje voor u gezet:

Toets 1: Voor Nederlands

Press 2: For English

Toets 1: Belt u voor privé bankzaken

Toets 2: Belt u voor zakelijke bankzaken

Extra informatie

ABN AMRO Klantenservice

Dagelijkse bankzaken en sparen
0900 00 24
Vanuit het buitenland → + 31 10 241 17 20

Bereikbaar op:
Maandag t/m vrijdag tussen 8.00 en 21.00 uur
Zaterdag tussen 9.00 en 17.30 uur
Op zon- en feestdagen gesloten

Buiten bovenstaande openingstijden kunt u in geval van nood (voor het blokkeren van uw betaalpas of voor het melden van fraude) bellen naar 088 - 22 62 630


Extra informatie

Alle contactmogelijkheden

Chat
Chat 24/7 online met chatbot Anna. Komt zij er niet uit? Dan nemen haar collega's het gesprek over.

Beeld Bankieren
Een online videogesprek met een adviseur, wanneer het u uitkomt.

Bellen
Bel 0900 0024 bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 21.00 en zaterdag van 9.00 tot 17.30

Extra informatie

ABN Amro-app installeren

Het is heel gemakkelijk om de ABN AMRO App te installeren. Dat doe je op onderstaande manier:

1.  Houd uw e-dentifier en bankpas bij de hand
2.  Open de ABN AMRO app
3.  Kies ‘de App activeren voor gebruik’
4.  Vul uw gegevens in en bevestig deze
5.  Kies uw 5-cijferige identificatiecode en bevestig
6.  Registreer uw toestel, kies uw daglimiet en bevestig

Extra informatie

Bescherming online gegevens

Bij ABN AMRO staat het beschermen van uw privacy centraal van het allereerste begin. Bijvoorbeeld wanneer ABN AMRO een nieuwe app, nieuwe producten of nieuwe formulieren ontwikkelen. Dat noemen zij privacy by design. Ze vragen nooit meer gegevens dan zij nodig hebben voor het verwerken van bijvoorbeeld uw aanvragen of aanmelding. Soms wordt u toestemming gevraagd voor het sturen van gepersonaliseerde aanbiedingen op basis van cookies.


Ook bij het ontwikkelen van hun marketingcampagnes, vragen zij altijd wat het voordeel is voor u als klant, hoe de boodschap overkomt op u en welke impact dit heeft op uw privacy. Dit neemt ABN AMRO mee in de beslissing om een campagne of boodschap wel of juist niet aan u te sturen

Over Nucontact

Nucontact.nl brengt alle contactinformatie van verschillende grote partijen in Nederland bij elkaar om te zorgen voor een duidelijk overzicht.

Copyright 2020 Nucontact.nl - Eigendom van Belzo B.V.